Všechny velikosti řasokoulí SKLADEM!

FAQ - nejčastější otázky

Objednávky odesíláme každý všední den v 9:00 hodin.

Stačí napsat na e-mail info@svetrasokouli.cz nebo napsat na chat a objednávku upravíme. (Lze pouze před odesláním objednávky)

Vaše speciální požadavky stačí napsat k poznámce k objednávce (v košíku).

Do čeho balíte objednávku?
Objednávku balíme do nové nebo použité krabice, která je přelepena papírovou lepenkou. Balík vyplníme skartovaným papírem
 
 

Prosím, podívejte se do e-mailové schránky do složky ,,SPAM,, Pokud ani tam není, prosím, kontaktujte nás na e-mailu info@svetrasokouli.cz

 

Aktuální nabídku a cenu dopravních společností naleznete zde.

V balíku naleznete objednané zboží a návod na pěstování řasokoule, který je vytištěn na ECO papíru.

U dopravních společností je to nejčastěji do 24 hodin od odeslání. Pokud záslka nebude doručena do 48 hodin od odeslání, tak nás prosím kontaktujte, podíváme se na to.

Výdejní místo/adresu můžeme předělat do té doby než zásilku odešleme, prosím kontaktujte nás co nejdříve na e-mailu. Pokud zásilka byla odeslána, je možné ze zásilky udělat vratku a poté ji odeslat na správné výdejní místo. Zaplatíte tedy znovu cenu dopravy.

Pokud zásilku nevyzvednete/odmítnete, je po vás požadována částka za zvolenou dopravu dle aktuálního ceníku ZDE. Povinnost vyzvednutí/zaplacení dopravy máme v obchodních podmínkách.

Pokud nefunguje QR kód pro platbu převodem, kontaktujte nás prosím na e-mailu. U potvrzení objednávky jsou zaslány údaje pro převod, nemusíte tedy čekat až problém s QR kódem vyřešíme.

Nejde mi zaplatit objednávka online

Pokud vám nejde zaplatit objednávka, systém ji určí jako nepovedenou a zašle vám odkaz na novou online platbu. Pokud si přejete platbu změnit, stačí napsat na e-mail. 

Nelze mi vložit/předělat hodnocení obchodu 

Hodnocení ochodu jsou chráněna IP adresou, tedy každý zákazník může vložit maximálně jedno hodnocení. Pokud chcete hodnocení smazat, napište nám na e-mail, hodnocení smažeme.